Flytt till Archive.org

Som jag skrev tidigare så har vi letat efter vart vi ska lagra och hålla podcasten tillgänglig efter att jag bytt internetleverantör och blir utan mitt utrymme där.

Valet föll således på The Internet Archive -de som har den där Wayback machine för att kolla gamla hemsidor med, ni vet?

msok heart intarchive

Hur som så ska jag ordna om lite här med alla länkar på bloggen så om de inte funkar så kan ni ladda ned direkt från våran sida på Archive.org istället:
https://archive.org/details/msok_podcast

UPPDATERING: Men nu ska alla avsnitt funka här på sidan. Jag la till så att alla avsnitt har direktlänkar för nedladdning direkt här från sidan också.
Säg till om ni ser något konstigt 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Nyhetsuppdatering

Kommentera

